петък, 7 февруари 2020 г.

10 години"Картичкофурии"

Честит рожден ден на Картичкофурии,
Желя още много пъти по 10 да продължава да ни организира, да ни събира и вдъхновява, макар че последните години всичко стана много комерсиално. Всички са вглъбени в работа , включително и аз, и не ни остава време да учавстваме в предизвикателствата.
А като се сетя в начало, с какъв ентусиазъм в последния ден на предизвикателството сядах и бързах да направя картичката по темата и буквално в последните минути успявах да я публикувам. Е имало е моменти, в които не съм успявала, но въпреки всичко се забавлявах много.
За съжаление последните 3-4 години се прибирам мнооого изморена от работа и вечер почти не ми се прави нищо. Но в моментите, в които имам силички веднага се затварям в моето кътче и си човъркам.
Та сега на думата, като гледам и ровя първото ми участие е било 2013 г. : http://stefipashova.blogspot.com/2013/03/


а последното, в което съм учавствала е това:
http://stefipashova.blogspot.com/2019/10/blog-post.html


имам и едно спечелено предизвикателство с едно ATC: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар